مطالب وب سایت

رژلب مایع

محصولات آرایشی آر تی اس و لنز چشم آی سی ویژن

نکاتی در مورد رژ لب مایع

رژلب مایع طرفداران زیادی دارد و نمونه شاداب تر و فانتزی تر رژلب های جامد میباشد . تغییر میان کالای های آرایشی، همیشه مورد چشمگیری برای خانم ها بوده است . دلیل استفاده از رژلب های مایع اگر برای ماندگاری بالا می باشد ، یا برای تنوع و یا هر چیزی دیگری فرقی ندارد ، بهتر است در هر صورت از آن اطلاعاتی را داشته باشیم تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنیم .
در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ نکاتی در مورد رژ لب مایع که تا به حال به گوشتان نخورده است را برای شما گرد آوری کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .
در واقع، نکته هایی در مورد استفاده از رژ لب مایع وجود دارد که هیچ کسی آن ها را به شما نگفته است و هر آن چه که در این مقاله به شما می گوییم . از تجربه های شخصی ما و افراد دیگر است . ما در مورد قوانین اولیه رژ لب زدن صحبت نمی کنیم ، مثلا این که چگونه از رژ لب استفاده کنیم یا چه زمانی و غیره .
بنابراین, پس از بارها امتحان کردن رژلب های مایع و خرابکاری کردن در حین استفاده از آن (به طریق های مختلف) . در این مقاله می خواهیم تا دانش خودمان را با شما به اشتراک بگذاریم .

نیازی نیست که مقدار زیادی از رژ لب مایع را استفاده کنید

زیرا فرمول رژلب های مایع به قدری منسجم است که واقعا یک دور استفاده از آن کافی است . نکته بسیار مهمی در استفاده از رژلب ها وجود دارد : قبل از این که از رژ لب مایع تان استفاده کنید ، نوک آن را به کناره محفظه رژ لب تان بکشید تا تمیز و مقدار مایع روی آن کم تر شود .
این کار موجب می گردد که هنگام رژ لب زدن کنترل بیش تری داشته باشید . این روش را امتحان کنید . مطمئنا روتین استفاده از رژ لب مایع تان را تغییر می دهد .

اسکراب یا لایه برداری لب !

صاف و نرم بودن لب نکته کلیدی و مهمی است ، بنابراین پیش از استعمال رژلب مایع , لب های خود را لایه برداری کنید . ما عاشق لایه بردارهایی هستیم که از قهوه و شکر ساخته شده اند که به گونه بهینه لب ها را لایه برداری می نمایند .
خوبی این اسکراب ها این است که طعم عالی دارند . آیا روش های دیگر برای صاف و نرم کردن لب را می دانید ؟ شاید پاسخ شما استفاده از یک لیف حمام یا مسواک باشد . در هر صورت ما نیز افراد بسیاری را مشاهده کرده ایم که از این ابزار برای لایه برداری پوست لب خود استفاده می کنند .

شما نمی توانید در ۲ ثانیه این کار را انجام دهید.

شما به یک آینه احتیاج دارید و البته باید صبر داشته باشید . میکاپ ارتیست ها در اینستاگرام هم برای انجام این کار وقت کافی را در نظر می گیرند . بنابراین شما نمی توانید این کار را در ماشین و سریعا انجام دهید .
زمانی که خیلی سریع رژ لب بزنید . در نهایت یک خط لب کج و رژ لبی خواهید داشت که رنگ آن پخش شده است و به دندان تان گرفته و لکه هایی را ایجاد کرده و باید بعدا آن را مجددا تصحیح کنید .

برای کامل شدن و عالی به نظر رسیدن میکاپ خود از رژلب های مایع به کار ببرید.

آیا تا به حال رژ لب مایع را با چهره ای ساده ( بدون هیچ لوازم آرایشی) امتحان کرده اید ؟ مطمئنا می دانید که اصلا به این ترتیب میکاپ زیبایی نخواهید داشت، مگر اینکه شما پوستی عالی داشته باشید .
این کار مانند این به نظر می رسد که شما خط چشم کشیده باشید اما ریمل نزده باشید . اگر شما یک آرایش صورت کامل نداشته باشید . استفاده از یک رژلب مایع عجیب به نظر می آید .
بنابراین کرم پودر به عنوان یک عامل پایه برای آرایش صورت بسیار کمک می کند . هم چنین یک رژ گونه مات تعادل و توازن زیبایی را بین صورت و لب را برقرار می کند . حالا استفاده از رژلب مایع بهترین گزینه و کامل کننده میکاپ شما می باشد .

مرطوب کننده لب بهترین دوست شما است .

این نکته را جدی بگیرید : از آن جایی که تمام فرمول های رژ لب های مایع با کیفیت ساخته نشده اند ، شما قطعا با خشکی لب مواجه خواهید شد .
بنابراین اگر لب های شما خشک و سفت شده است، مقداری مرطوب کننده به آرامی روی آن بمالید ، یا قبل از به کار بردن رژلب مایع، از بالم و نرم کننده لب به کار ببرید .


چگونه سفارش دهم ؟

با ورود به بخش هر محصول با زدن روی دکمه تماس با ما یا با نمایندگان ما میتوانید از نحوه خرید و سفارش اطلاع پیدا کنید.

محصولات اصل هستند ؟

محصولات این وب سایت، کاملا اورجینال بوده و تولید کننده اصلی این محصولات همین وب سایت است.

کیفیت، برند و ضمانت

کیفیت محصولات آر تی اس با مجوزات بهداشت بوده و برند آر تی اس یک برند کاملا ایرانی با مواد اولیه اروپا می باشد همچنین تمام محصولات دارای ضمانت تاریخ و اصل بودن محصول می باشد

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *